Masukkan Email Untuk Update Terkini Dari Ratu KeLi:

Delivered by FeedBurner

Ebook Panduan Asas Ternakan Ikan Keli (Siri 1)

Makluman Terkini !!!

Perluang Perniagaan KEROPOK LEKOR jenama "AROMA" : Lekor Special KEROPOK LEKOR Keluaran Ainul Agrobased....hubungi kami...untuk info dan peluang niaga...

Pembenihan Anak Ikan Keli

Readmore »»


INDUSTRI TERNAKAN IKAN KELI terutama di Sarawak telah pergi ke satu fasa baru dimana permintaan untuk anak benih melampaui pengeluaran.

Ini didorong oleh minat dan kesedaran masyarakat berkenaan potensi daya maju serta pemasaran kendiri industri ini. Dari sudut negatif pula kekurangan anak benih disebabkan oleh kegagalan pembenihan disebabkan kekurangan ilmu dan kurangnya jumlah penternak yg mahir melakukan pembenihan sendiri.

Berdasarkan kesedaran bahawa anak benih amat sukar didapati dan harga anak benih yg kadangkala terlampau tinggi,maka Ainul Agrobased menawarkan Kursus Asas Pembenihan ikan keli selama 2 hari. KURSUS seterusnya diadakan pada 15-16 Ogos 2009. Kursus secara amali ini bakal menjadikan peserta kursus mampu melakukan sendiri setelah tamat kelak. Bagi yg berminat,anda bole mendaftarkan diri secara terus di www.daftar.ratukeli.com Hanya 10 peserta untuk setiap kursus.




0 ulasan:

Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net Powered by  MyPagerank.Net