Masukkan Email Untuk Update Terkini Dari Ratu KeLi:

Delivered by FeedBurner

Ebook Panduan Asas Ternakan Ikan Keli (Siri 1)

Makluman Terkini !!!

Perluang Perniagaan KEROPOK LEKOR jenama "AROMA" : Lekor Special KEROPOK LEKOR Keluaran Ainul Agrobased....hubungi kami...untuk info dan peluang niaga...

Kursus Intensif Pembenihan Ikan Keli

Readmore »»
Label:

Acapkali kita ditanya berkenaan dengan Kursus Intensif Pembenihan Ikan Keli yang akan kita adakan pada tahun 2009 ini. Buat masa sekarang, pihak kami sedang mengusahakan se-segera yang mungkin diadakan kursus tersebut agar para penternak yang bersungguh untuk membenih sendiri anak ikan dapat melakukannya dengan berjaya.
Buat masa sekarang stok induk-induk yang sesuai untuk membenihan dan bagi tujuan kursus sedang dalam proses pengawalseliaan dan ternakan. Apabila telah sedia digunapakai dan mencukupi bagi menampung keseluruhan peserta kursus barulah akan diadakan. Ini kerana setiap peserta kursus akan mengawal selia sendiri ikan masing-masing sehinggalah berjaya.
Bagi kursus intensif pembenihan anak ikan, ianya akan diadakan selama 3 - 5 hari. Ini kerana kita hendak mempastikan setiap peserta kursus benar-benar mahir dan mampu menjalankan pembenihan selepas kursus. Ianya dimulakan dengan Teori di Bilik Latihan Di Pejabat Urusan Di Matang dan kemudian dilaksanakan praktikal di Pusat Penternakan Ainul AgroBased Di Semerah Padi dari pelbagai kaedah pembenihan sehinggalah anak ikan telah menetas dan dikawalselia.
Jadual Kursus akan dimaklumkan melalui laman web ini www.ratukeli.com dan akan diadakan selang 3 bulan sekali bergantung kepada keperluan dan permintaan,insyaAllah..Nantikan...



0 ulasan:

Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net Powered by  MyPagerank.Net