Masukkan Email Untuk Update Terkini Dari Ratu KeLi:

Delivered by FeedBurner

Ebook Panduan Asas Ternakan Ikan Keli (Siri 1)

Makluman Terkini !!!

Perluang Perniagaan KEROPOK LEKOR jenama "AROMA" : Lekor Special KEROPOK LEKOR Keluaran Ainul Agrobased....hubungi kami...untuk info dan peluang niaga...

EBook Panduan Asas Ternakan Ikan Keli (Siri 1)

Readmore »»
Label:

Akan berada di Pasaran.......29 Feb 2009......
Bagi peminat @ penternak ikan keli yang tidak mempunyai sebarang ilmu berkenaan ikan keli atau yang tidak berkesempatan untuk menghadiri Kursus Asas Ternakan Ikan Keli, kini anda mempunyai peluang mendapatkan ilmu berkenaan asas ternakan ikan keli daripada pihak kami dengan adanya ebok Panduan Asas Ternakan Ikan Keli (siri 1)
Ebook Panduan Asas ini bakal membimbing anda untuk memulakan usaha ternakan dengan kos yang paling minima. Kandungan ebook dipilih dari kaedah yang amat diperlukan oleh para penternak dan meliputi dari kaedah mengenalpasti jenis air yang sesuai untuk ternakan dan rawatan air sehinggalah kepada kaedah tuaian ternakan. Pembaca akan didedahkan dengan Rahsia Ternakan cepat membesar dan kaedah ternakan bagi pelbagai jenis kolam yang sesuai digunapakai dengan kos yang paling minima.
Dengan kemunculan ebook Panduan Asas ini, bakal menjadi azimat berguna untuk anda berkecimpung dalam ternakan ikan keli sama ada secara kecilan mahupun secara komersil. Pemilik ebook Panduan Asas yang Sah juga akan diberikan Konsultasi secara percuma oleh syarikat bagi mempastikan kejayaan dalam usaha ternakan ikan keli.
Nantikan kemunculan buku ini di http://www.ratukeli.com/ dan anda juga memperolehnya semasa Kursus Asas Ternakan Ikan Keli diadakan.
Harga Pengenalan Untuk 33 pembeli yang pertama: RM 40.00 sahaja (Harga Pasaran : RM50.00)
Mulai dijual pada 28 Februari 2009



0 ulasan:

Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net Powered by  MyPagerank.Net