Masukkan Email Untuk Update Terkini Dari Ratu KeLi:

Delivered by FeedBurner

Ebook Panduan Asas Ternakan Ikan Keli (Siri 1)

Makluman Terkini !!!

Perluang Perniagaan KEROPOK LEKOR jenama "AROMA" : Lekor Special KEROPOK LEKOR Keluaran Ainul Agrobased....hubungi kami...untuk info dan peluang niaga...

Kursus Asas Penternakan Ikan Keli Sesi-20

Readmore »»
Label:

Alhamdulillah, kursus asas sesi ke -2o telah dengan jayanya diadakan di Bilik Latihan, Ainul AgroBased di Batu 4, Jalan Matang, Kuching, Sarawak pada 04 April 2009. Seramai 84 orang peserta telah menghadirkan diri kali ini. Dalam kursus kali ini, penyertaan daripada Kaum Cina merupakan penyertaan yang paling banyak setakat ini.
Kursus kali ini berlanjutan sehingga jam 6 petang. Pelbagai persoalan tentang ternakan yang diajukan oleh peserta bagi meningkatkan pemahaman mereka. Inilah yang kita mahukan agar semua persoalan berkenaan ternakan diajukan semasa kursus diajukan dan dapat diberimaklum balas segera agar peserta dapat berjaya selepas kursus.
Para peserta kali ini kebanyakannya datang daripada luar daerah Kuching seperti dari Sebuyau, Simunjan, Serian dan Sibu. Syabas semua..moga usaha ternakan ikan keli ini dapat merapatkan hubungan diantara semua warga Sarawak demi mempertingkatkan ekonomi diri, keluarga dan negeri Sarawak khususnya dan Malaysia amnya.
Kursus Asas seterusnya akan diadakan pada 18 April 2009. Kita jumpa semasa kursus yer...
Suasana Semasa Kursus Berlangsung





Lawatan Ke Kolam Ternakan

Semasa Sesi Praktikal Ujian Air


Penyampaian Sijil Penyertaan




0 ulasan:

Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net Powered by  MyPagerank.Net