Masukkan Email Untuk Update Terkini Dari Ratu KeLi:

Delivered by FeedBurner

Ebook Panduan Asas Ternakan Ikan Keli (Siri 1)

Makluman Terkini !!!

Perluang Perniagaan KEROPOK LEKOR jenama "AROMA" : Lekor Special KEROPOK LEKOR Keluaran Ainul Agrobased....hubungi kami...untuk info dan peluang niaga...

KEMPEN Jana Ekonomi Melalui Ikan Keli

Readmore »»
Label: , , ,

Krisis ekonomi yang melanda dunia memerlukan satu daya usaha yang mudah dan berkesan bagi meningkatkan taraf ekonomi diri dan keluarga bagi setiap warganegara khusunya yang berada dibawah garis kemiskinan. Jawapan yang ada bagi pihak kami di RATUKELI adalah merangsang ekonomi melalui penternakan ikan keli. Penternakan ikan keli merupakan salah satu pendekatan yang agak mudah dan boleh menghasilkan pendapatan yang agak lumayan jika dilakukan dengan secara berilmu dan terdapat bantuan dari segi khidmat nasihat bagi mempastikan kejayaan penternak. Tanpa ilmu, usaha yang suci murni ini bakal menjadi sia-sia kerana walaupun nampak mudah tapi tidaklah semudah yang didengar dan dilihat.


Berdasarkan kepada kesedaran tersebut, Ilmu ternakan ikan keli telah dibukukan melalui ebook Panduan Asas Ternakan Ikan Keli (Siri 1). Moga dengan adanya panduan asas ini dapat membantu warganegara, peminat ikan keli dan bakal penternak ikan keli untuk mendapatkan ilmu asas ternakan ikan keli dan dengan segera dapat mempraktikkannya secara MUDAH dan MURAH.

12 Panduan asas ternakan telah dinobatkan dalam ebook berkenaan dan kemaskini panduan didalamnya akan diberikan secara percuma. Ianya amat sesuai bagi yang baru berjinak-jinak dengan ternakan ikan keli ataupun bagi penternak yang masih tercari-cari kaedah ternakan ikan keli yang termurah dan berkesan. Bagi yang tidak tahu menahu langsung tentang ikan keli, inilah ebook yang diperlukan selama ini bagi memulakan perniagaan ternakan ikan keli anda.

Bagi merealisasikan penyampaian ilmu asas ternakan ikan keli secara lebih meluas kepada warga penternak dan bakal penternak ikan keli Diseluruh Nusantara khasnya dan dunia amnya, maka kami telah merangka satu sistem affiliate terutama kepada warga blogger dan sesiapa yang mempunyai email bagi menyampaikan maklumat berkenaan ebook panduan asas ternakan ikan keli (siri 1) ini kepada semua rakan-rakan diseluruh pentas dunia. Melalui kaedah ini, sebagai galakan, setiap penjualan ebook yang berjaya akan diberikan hadiah/komisyen sebanyak RM10.00 sebagai tanda penghargaan atas bantuan anda mencanangkan dan mendidik masyarakat berkenaan potensi ikan keli bagi menjana ekonomi terutama dimasa Krisis Ekonomi Yang Melanda Dunia Sekarang sama terutama kepada mereka yang berada dibawah garis kemiskinan ataupun kepada sesiapa sahaja.

Bagaimana hendak menyertai kempen ini ??

Ianya mudah...
  1. Kemudian LOG-IN
  2. Dapatkan Link Alamat Web Anda
  3. Pilih Banner yang disediakan dan letakkan ke blog anda dan/atau
  4. Jika anda mempunyai email, letakkan link tersebut di email anda.

Moga dengan adanya usaha sebegini melalui penyebaran maklumat dan penyampaian ilmu ternakan ikan keli dapat membuka mata dan minda masyarakat bagi menjana ekonomi melalui usaha dan potensi yang ada pada ternakan ikan keli.

Moga Maju Jaya...

Ternakan Ikan Keli Adalah Satu Perniagaan


Marilah bersama kita MENJANA EKONOMI MELALUI TERNAKAN IKAN KELI


KLIK DISINI UNTUK MENDAFTAR


p.s. bagi yang pernah mendaftar sebelum KEMPEN ini dijalankan, sila daftar semula menggunakan id yang anda telah gunakan sebelum ini. Ini bagi mempastikan komisyen yang anda layak dapat dilakukan pembayaran.



0 ulasan:

Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net Powered by  MyPagerank.Net